סובלים מכאב בצוואר? הטריק היפני הזה מרפא כאבים וצוואר תפוס ב 10 שניות בלבד!

13793

כאב צוואר יכול להשפיע על איכות החיים שלכם.

הוא הופך כמעט כל פעילות לבלתי אפשרית, ולא הייתי מאחל זאת לאף אחד.

לכאבי צוואר יש גורמים רבים, אך הסימפטומים מרגישים אותו הדבר. כאב לעתים מקרין לאזור הכתפיים או במורד החזה, לידיים ולפעמים לחלק האחורי של הראש.

עזרה מקצועית היא כמובן רעיון טוב, אבל אתם יכולים למצוא הקלה בעזרת כמה טריקים שאתם יכולים לעשות בבית.

jk1

כאב צוואר יכול להיגרם על ידי כמה גורמים, הכולים:

* לחץ
* יציבה לא נכונה
*כרית ומזרן לא טובים
*כאבי שרירים כתוצאה מתנועות פתאומיות

jk2

למרבה המזל, ישנם דרכים רבות להפחית כאב צוואר, כולל עיסויים, אמבטיות חמות, ותרופות שונות.

אבל דבר אחד שסביר להניח שלא חשבתם שיכול להקל על כאב הצוואר שלהם הוא מגבת. בדיוק כך, כפי שתראו, מגבת אחת פשוטה יכולה להיות כלי יעיל ביותר עבור צוואר תפוס.

שלושת תרגילי הפיזיותרפיה האלה מגיעים מיפן. ולא רק שהם מעבירים את הכאב, הם גם מונעים מהבעיה לחזור שוב.

jk3

* גלגלו מגבת והניחו אותה מאחורי הצוואר, כשאתם מחזיקים בשני הקצוות עם הידיים. לאט לאט הסתכלו למעלה וגלגלו את הראש אחורה, כמה שאתם יכולים, בזמן שאתם נחים עם הראש על המגבת.

* אתם יכולים להפעיל קצת לחץ על המגבת כדי לתמוך בצוואר בזמן שאתם מטים את הראש אחורה. ברגע שהראש מוטה אחורה, חזרו לתנוחה הראשונית. חזרו על הפעולה 10 פעמים.

זה רק אחד התרגילים שאתם יכולים לעשות עם מגבת. אתם יכולים גם למרוח את הצוואר עם מגבת ספוגה בשמן רוזמרין ומיורן, שיטה שאנשים רבים טוענים שעובדת.

ולבסוף הטריק הזה שאנשים רבים משתמשים בו:

  • שכבו הניחו מגבת מתחת לכתף בצד הכואב
  • הישארו בתנוחה שרואים בסרטון למטה במשך 10 שניות, בזמן שאתם מכניסים אוויר דרך האף, ומוציאים אוויר דרך הפה.
  • חזרו על הצד השני אם יש צורך.

צפו בסרטון ותראו איך עושים זאת:

כתוב תגובה